Konu
Dolar 1,70'e çıkabilir !
30-07-2007, 12:41:34
#16
-273º
Üyeliği durduruldu
Raikkonen'e katılıyorum.
Ama bence tamamen bakış açısıyla ilgili. İhracat yapan tanıdıklar dolar yükselsin diye dua ederken, sistem toplamak üzere olan ben -eğer ki ülke ekonomisini düşünmüyorsam- nolur dolar daha da düşsün diye dua ediyorum örneğin