Raikkonen'e katılıyorum.
Ama bence tamamen bakış açısıyla ilgili. İhracat yapan tanıdıklar dolar yükselsin diye dua ederken, sistem toplamak üzere olan ben -eğer ki ülke ekonomisini düşünmüyorsam- nolur dolar daha da düşsün diye dua ediyorum örneğin