Arkadaş adsense gelirine iyice bel bağlamış sanırım ondan güzel diyor. ABD'de ve bazı batı ülkelerinde son birkaç yıldır oldukça sıkıntılı bir mali süreç işliyor. Çok fazla savaş yatırımı yapmanın sap hesabı geri dönüşü de olabiliyor bu. Ama Türkiye'de doların 1.7'yi göreceğini sanmam.