Konu
yüksek bwli 15 site için
30-07-2007, 11:52:19
#15
dombalak
iyide oyun diyorum arkadaşlar
düşünsenize aynı oyunu aynı anda 5 site birden kullansa makinenin hali nasıl olur
benim pcde celeron 3200 512 mb ram bir oyun ortalama %10 civarında cpu yiyor
o yüzden bence server işlemcisi önemli