webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DOLAR NEDEN DÜŞÜYOR

* FED'in faiz oranlarını indirebileceği yönündeki beklentilerin güçlenmesi
* Türkiye'ye olan taze para girişinin devam etmesi
* Yurtdışı borsalardaki yükseliş
* Doların yurtdışında da değer kaybetmesi
* Japon Yeni'nin dolar karşısında yükselmemesiyle devam eden carry-trade eğilimi

- yine Pınar Sungur
Doğru tespit.
Benim tahminimce $ bu çeyrekte 1.4 sınırını gecemez.