DOLAR NEDEN DÜŞÜYOR * FED'in faiz oranlarını indirebileceği yönündeki beklentilerin güçlenmesi * Türkiye'ye olan taze para girişinin devam etmesi * Yurtdışı borsalardaki yükseliş * Doların yurtdışında da değer kaybetmesi * Japon Yeni'nin dolar karşısında yükselmemesiyle devam eden carry-trade eğilimi
- yine Pınar Sungur
Doğru tespit.
Benim tahminimce $ bu çeyrekte 1.4 sınırını gecemez.