Konu
Dolar 1,70'e çıkabilir !
30-07-2007, 11:02:54
#7
webkit
DOLAR NEDEN DÜŞÜYOR
* FED'in faiz oranlarını indirebileceği yönündeki beklentilerin güçlenmesi
* Türkiye'ye olan taze para girişinin devam etmesi
* Yurtdışı borsalardaki yükseliş
* Doların yurtdışında da değer kaybetmesi
* Japon Yeni'nin dolar karşısında yükselmemesiyle devam eden carry-trade eğilimi
- yine Pınar Sungur