Mantıksız/mantıklı diye tartışmak yerine şöyle diyelim , Google'ın bir çıkarı olması lazım bu işten, bu işlemi para karşılığında yaptığı takdirde de hiç kimse kullanmaz çünkü o parayı "kapı gibi" dediğimiz notere verir ordan tescil ettirir.. E bedava olsun derseniz de eline her dökümanı geçiren insanımız herşey benim der google'ın bu projesi de çöplükten ibaret olur..