Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Eskiden 2 tane bile olsa aynı büyüklükyeki reklamlar yasaktı. Adsense kaldırdı herhalde bunu? Arkadaş rahatça kullandığına göre...
Bağlantı birimini de üste, bannerin altına al bence.
Kırmızı başlık da güzel, yeşil dikkat çekmiyor.