Mrb arkadaşlar Bundan önce servage kullandım servage bimmem kaç sql sorgudan sonra suspan ediyo
benim hitim tekil 2500 lerde sonra
Hesaplı Hosting
Buranın standart paketini kullandım 10 gün sonra aşırı cpu tükettiğim içim yani cpu %38 lerde felanmış hesaı susped ettiler
görüştüm cpu yu çok tüketiyorsunuz paketinizin durumu buna yetmiyolar dediler eyvallah ddim ne yapabiliriz felan paketi yükseltelim profesiyonel pakete geçtik 4 gün geçti bugün pazar günü sabah açtım hesap suspend şuan kenileri ile iletişeme geçemedim çünki telefonları yok ya ticket atuılacak yada canlı live chatleri var açık değiller ticket ada ne zaman cevap verirler belli değil
yani burası emin olun servage.netten de beter çıktı bence...
durum böle sizce aşırı cpu tüketimi için siz hangi hostingi terçih ederseniz yardım ederseniz sevinirim tşk...