web adlı üyeden alıntı:
Takmamak mi? Sence etik mi bu?

Hadi neyse, kiz msn adresleri altinda spam yapilsin ama msn adresleri verilmesin buna tamam derim, kotunun iyisi.

Ama senin bir kiz arkadasin veya akrabanin durduk yere gecip agzindan salyalar akan bir iki abaza nin eline msn adresi gecip onlari taciz etmeleri hosuna gidermi?

Aslinda aklima soyle bir sey geliyor, zaten seo bilgim iyidir, bir kac saglam siteli arkadastanda pr icin link alirim, oyle veya boyle ilk 10 siteye girecek sekilde 10 tane domain alirim, bu amacla siteye girenlere soyle guzel bir NAH resmi gosteririm, ne guzel olur be..
hepiniz yapıyorsunuz güzel kızlar için tıkla vs vs her yerde var zaten merak etme o sitedeki msnlerin cogu acılmıyor.