Konu
walk to web
28-07-2007, 11:54:01
#8
[KaDeSigN]
Üyeliği durduruldu
ya çok hoş olmuş.. ama ben ne işe yaradıgını pek anlayamadım.
Edit: pek değil hiç anlamadım