arkadaşlar varsa sorunu olan
byzehirx@gmail.com eklesin. anlaştığım firmaya laf söylüyormuşsunuz sensin o müşteri falan değil diyormuşsunuz. gelin msn ye görüşelim aynı firmamı farklı mı ok.
tartışma yaratmaya gerek yok kim demiş nerde demiş hani post