HoBaa adlı üyeden alıntı:
tasarımı beğendim üzerinde birazdaha calısılmalı yanlız.
Banner ve butonlar üzerinde özellikle.
başarılar.

hmm.. tasarımı bitirdiğimi düşünmüştüm..