deli_dana adlı üyeden alıntı:
Yok kardeş öyle değil bazen "geri geri" konuşuyolar da ondan..
yoksa alındığımdan değil...
tessüf ederim efendim.Burası r10.Başka forumlarla karıştırmayın.Burda yapılan eleştriler daima yapıcı olmuştur.bazen esprili atışmalar olur bazen eleştriler dozunu kaçırır ama kimse bazı forumlar gibi BİRİLERİNİ EZME,ŞOV YAPMA kural koyma eyliminde değildir.(yada ben öyle hissediyorum).

Eğer bu forumda bu yazdığım yazıyı herkes onaylıyorsa ama sen illa onaylamıyorum diyorsan ozaman deli_dana

lütfen aşağıdaki linke basınız.

Buraya tıklıcan.