*Adsense ekibinin Türk wm lere karşı acımasız olması..Parasını alamadan banlanan sürüyle arkadaş var.Nereye gidiyor o paralar Allah bilir.Yabancı forumlarda hiç görmüyorum yok geçersiz tıktan banlandım ,google siteme gıcık oldu banladı vs...