6-7 ay olmuştur. Tanıyorum kendisi. Ben Msn kullandığım zamanlarda, Sadece Nickinde 1 defa Şerefsiz Müşteri Bize Lazım değil mi, istemiyoruz mu öyle birşey görmüştüm. Ki o'da sanırım sinirli bir anıydı. Her insanın başına gelebilecek doğal şeyler ama her ne olursa olsun müşteriyi bırak, insana söylenmicek laflar bunlar. Onun dışında güvenilir, sağlam, aklı başında sayılı adamlardandır. Girdiği hemen hemen her işte başarılı olacağına inanıyorum. Kurumsal olup olmaması birşeyi değiştirmez. Vergi levhan olunca birşey olmuyor inanın. Çok hevesliydim ama ofise girdikten 3 gün sonra kalmadı hiçbir hevesim

Ufuk bugüne kadar evden, kafeden veya vs. yerlerden yapmış olsada, harbiden güzel hizmet verdi. Allah yolunu açık etsin..