vardir adlı üyeden alıntı:
kredi kartıyla mı aldın ? eğer öyleyse Bankaya itirazda bulunduğunda banka itirazı kabül etmek zorunda ödemeyeceğini ve gerekirse dava açacağını bildirirsin herhangi bir belgeye imza atmadıysan hiçbir şekilde o site sana bu parayı ödetemez aynısını yaşayan bir arkadaşım oldu hizmeti almadı ama ücreti kartından istediler o da hemen itiraz etti banka kabül etmedi diretince mecburen kabül ettiler ve yeni kanuna göre biraz araştırırsan hizmetin bedelini banka alamaz sen kabül etmediysen böyle bir hizmeti aldığını tazminat açma hakkın bile var avukat vs konusunda yardımcı olabilirim istersen sakın peşini bırakma olayın sen bırakırsan bu herifler böyle şeylere devam edicekler.
hayır hiç bişi gelmedi hiç bir yere imza atmadım hatta iade mailli bile geldi ama para çekiyorlar telefonlar kapalı maillere cevap yok whois çektim orda yazan numarayı aradım ev çıktı cep telefonunu aradım konuşmaya başladık bidoludaki göreviniz ne dedim sesiniz gelmiyor duyamıyorum diyip yüzüme kapattı s..cem ebelerini her yere mail atacam bir sürü domain alacam spam sayfalar hazırlıyacam