iyiwebtr adlı üyeden alıntı:
Sweet üye olduğun zamanki anlaşma metninin aynısı sitede halen var mı ?
Anlaşma metni haylen duruyor. hiç bir değişiklik yok. Gerçi okumadımda
Benim kızdığım nokta önceden bilgi almak için sorduğumda hiç birşey söylemiyorlar. Hatta yardım bile etmiyorlar. Ödeme istiyorum. Bu sebepten dolayı ödemeniz gerçekleşmedi bile demiyorlar. Daha sonra hiç alakası olmayan bir zamanda işlemlerimin gerçekleşmeyeceğini söylüyorlar.