Geçtiğimiz aylarda siteme kitapyurdu reklamlarını ekledim. Hesabımda 100 ytl oldu. 2 kere mail atıp nasıl kitap alacağım hakkında bilgi istedim. Sanki editör benmişimde bana soru soruyorlarmış gibi cevaplar geldi. Neyse telefon açtım, bana dedilerki biz ortaklık kısmıyla ilgilenmiyoruz. Lütfen editöre mail atınız dediler. Neyse geçti zaman. Sonra ödeme istedim. Ödeme gelmedi.
Aradan zaman geçti. 200 Ytl birikti. Dün mail geldi. Sitenizde tıklama oranına göre satışların az olması nedeniyle satış komisyonlu ortaklığa alındıınız. Bende dedim ödeme istemiştim, yaparmısınız dedim? Aldığım cevap : Sitenizden yapılan satış fiyatı, tıklamalardan fazla olmalıdır. 200 milyona 80 milyon olduğu için ödemenizi yapamıyoruz dediler. Bende dedimki reklamların üstüne sitemize destek olmak için lütfen kitap alınız yazmıyorum dedim. Kullanıcıya zorla tutup kitapta satamam. Ben reklamınızı yayınlıyorum, kullanıcı ister alır ister almaz dedim.
İşin saçma kısma bana önceden böyle deselerdi bütün sayfalarıma kitapyurdu reklamları koyup siteleri yavaşlatmazdımda belirli kısımlara koyardım. Soruları yanıtsız bırakıyorlar. Saçma saçma cevaplar veriyorlar. Sonra belirli zaman geçip para birikincede ödeme yapamıyoruz diyorlar.