geçen ay bidoludan alışveriş yaptık ürün gelmedi siparişiniz iptal oldu diye mail geldi ama iptal etmediler banka ödeme istiyor bankaya fax çektim banka bidoluyu aramış ürünü gönderdik demişler bir sorun yok. şimdi ben bu siteye ne yapabilirim yarın avukata gidecem ve yüzlerce bidolu spam sayfası hazırlıyacam rezil edecem adamları zaten reziller batmışlar.