Ufuk abide dostluğum, kardeşliğim var ne zaman ihtiyacım olsa yanımdadır : ) kendisiyle 8-10 aydır çalışmaktayım beni bir kez bile kırmamıştır : ) kendisi sağolsun benim yazılarıma Managed Destek sağlamakta : )
Kankam sen benim gözümde 4 4lüksün.
Yolun açık olsun durmak yok yola devam (bu çok duyulan bir slogan dimi)