Belirli bir hedefimiz var.Kurumsal olarak ilk aşamasını yaptık.Sonralarında ise sizin iyi/kötü yorumlarınıza dayanarak yolumuzu çizeceğiz.Biraz daha iyi yada kötü yorum..