Konu
Düşünceleriniz?
24-07-2007, 20:33:26
#11
Ufuk Gedik
Belirli bir hedefimiz var.Kurumsal olarak ilk aşamasını yaptık.Sonralarında ise sizin iyi/kötü yorumlarınıza dayanarak yolumuzu çizeceğiz.Biraz daha iyi yada kötü yorum..