Konu
ödeme işlemde (resimli)
24-07-2007, 12:14:08
#106
serseri_asker
sabah saat 09:00 da bankada ki 30 ytl mi almaya gittiğimde (60 ytl borcum wardı askerdeki arkadaşlara)
google amcanın kıyağını görünce kendimi oley demekten alıkoyamadım.askerdeyim birde süper oldu falla...