sabah saat 09:00 da bankada ki 30 ytl mi almaya gittiğimde (60 ytl borcum wardı askerdeki arkadaşlara) google amcanın kıyağını görünce kendimi oley demekten alıkoyamadım.askerdeyim birde süper oldu falla...