Konu
ödeme işlemde (resimli)
24-07-2007, 09:52:02
#68
cakirx
bendede ödeme işlemde geçen aylardan kalma biraz para var içerde inş ilk ödememi alıcam hayırlısı ödemesi gelen arkadaşlar güle güle harcasın