mantıklı cevaplar yazan herkese teşekkürler.
aklıma takılan son birşey var: başta reseller alıp işler ilerleyince sunucuya geçmek istediğimde siteleri sunucuya taşımak, dns ayarlarını yapmak.... zor olmazmı?
e bu işe girecekseniz boyle zorlukları artık goze alacaksınız
resellerdan sıtelerı duruma gore vps'e tasırsınız sonrasında o da yetmez dedicated sunucuya gecersınız vps'ten onları atarsınız yerıne gore dısardan tasımanız gereken yedekler olur ...