böyle gelen mesajların ilk satırını okuduktan sonra siliyorum, bunları gönderen arkadaşlarada uyarıda bulunuyorum. Millet bilip bilmeden duyduğu bişeyi herkeze gerçekmiş gibi gönderiyor, bence bu mesajlara inanıp başkalarına göndermek saflık değil resmen enayiliktir.