mantıklı cevaplar yazan herkese teşekkürler.
aklıma takılan son birşey var: başta reseller alıp işler ilerleyince sunucuya geçmek istediğimde siteleri sunucuya taşımak, dns ayarlarını yapmak.... zor olmazmı?
Taşıma kolay olur.
Bilmiyorum hangi paneli kullanacaksınız ama taşıma tam yedekler alınıp sunucuya herşeyiyle beraber taşınır.Sql'lar dosyalar vs. herşey sorunsuz geçer.
Kendi sunucunuza geçeceğiniz zamanda name serverlerden ip adresinizi değiştirirsiniz 1-7 gün içinde tamamen sunucuya geçmiş olursunuz.