mantıklı cevaplar yazan herkese teşekkürler.

aklıma takılan son birşey var: başta reseller alıp işler ilerleyince sunucuya geçmek istediğimde siteleri sunucuya taşımak, dns ayarlarını yapmak.... zor olmazmı?