ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle bir anlatıyorsun ki pikniğe gitmiş gibi sanki
Gülmekten öldüm ya manual forumda sen olmasan ben gülemiyecem ya


Geçmiş Olsun kardeş.