Arkadaşlar ben de üyeyim. Bu sistemin güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama para kazanma konusuna gelince orada durun. Bir mesaj başına 10 puan kazandığınızı düşünelim alt üyeler de dahil (500 tane de üyeniz olsun) toplam 5010 puan eder ki yuvarlak 5 YTL demektir. Fena değil ama sizi mesaj yağmuruna tutacaklarını sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Tüm üyelerinizin de mesajın gereğini yapması gerekir. Ayrıca son kademeye kadar eşit puanlama yapılmıyor. İşte kazancınız da yüzü bulacakta siz ödeme alacaksınız. gayri siz hesaplayın. (Tabii ensesi kalın abilerimi tenzih ederim 50000 üye yapar onlar, kendilerini de tebrik ederim güzel bir çalışma ama zor) Haftalık kampanyası düşünülebilir onun haricinde bişey beklemeyin derim. İsteyen bi köşede tutsun arada süpriz olarak 7-8 domain parası çıkarır belki.