Peki ben link sitesi acmak istiyorum,link sitemdeki linklerin url yapisi aynen su sekilde.
http://www.r10testaitwwLinkSitem/cikis.php?sno=2480
buradan yani cikis.php yi kullanarak direk siteme ekli olan üye siteye cikis oluyor.Bu url lerde nofollow u kullanmam benim icin iyimi olur? Cünki bu sekilde 80 e yakin link olucak anasayfamda.
cevaplandirirsaniz sevinirim.
saygilarimla.