hadi bakim cevap verin

ama sen ilk mesajında popupmu açayım diye sormamıştın.İkinci mesajın gibi sorsan kimse sana birşey demezmi.

Pop açarsan ilk sıralara yükselirsin.

K.a.a.N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakın arkadaşlar adam gibi sordum siz ise yaşınıza rağmen adam gibi cevaplar vermediniz akıl yaşta değil başta bunu size kimse öğretmedi mi? 13 yaşında çocuk gmail de açık buluyo. 12 yaşındaki çocuk vb coder. siz bu google işlerini nasıl öğrendiyseniz bende öğrenmeye çalışıyorum siz bunları ananızın karnında öğrenmediniz bi yerlerden okuyarak öğrendiniz.ben de okuyarak bişeyleri öğrenmek istiyorum. siz benim yaşımdayken okumayı bilmiyorsanız bu beni ilgilendirmez. yapmak istediğim topliste karşı bi yamuk yapmak değil sahiplerine tabi ki saygım var. sormak istediğim üst sıralara nasıl çıkacağım popup mu açayım bannerını daha üstlere mi yerleştireyim bunu sormak istedim siz ise yaşınıza yakışmayan cevaplar verdiniz. bi de benim yaşımı kötü görüyorsunuz üzgünüm ama kendinize bi bakın bence...