Leet, harbiden richi sin yani

Weble uğraştığım sürece bir kere pr6 domain yakalım onuda az bucuk paraya sattım yabancı forumlarda

Sen pr7 ye değeri düşmesse 30 bin dolar karım var diosun . Demekki iyi satıcı olmak lazım ..
Bence kazanıo olabilir imzaya bak :
25 temmuz-16 ağustos arası İsveç'teyim, forumda aktif olamayacağım. Kazandığı paraları harcayamaya gidebilir neyse konuyu amacı dışına çıkarmayalım Dört gözle Güncellemeyi bekleyelim herkese bol pr li günler :P