Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Leet, harbiden richi sin yani Weble uğraştığım sürece bir kere pr6 domain yakalım onuda az bucuk paraya sattım yabancı forumlarda Sen pr7 ye değeri düşmesse 30 bin dolar karım var diosun . Demekki iyi satıcı olmak lazım ..
Bence kazanıo olabilir imzaya bak : 25 temmuz-16 ağustos arası İsveç'teyim, forumda aktif olamayacağım. Kazandığı paraları harcayamaya gidebilir neyse konuyu amacı dışına çıkarmayalım Dört gözle Güncellemeyi bekleyelim herkese bol pr li günler :P