Heyecan yapmayalım da kim yapsın (: PR7 domainimin PRi düşmezse en az 30bin dolar kârım var (:
Leet, harbiden richi sin yani

Weble uğraştığım sürece bir kere pr6 domain yakalım onuda az bucuk paraya sattım yabancı forumlarda

Sen pr7 ye değeri düşmesse 30 bin dolar karım var diosun . Demekki iyi satıcı olmak lazım ..