Cafo, benim çektiklerimde adamlar haklıymış. Araştırdım, öğrendim.
Onların yerinde ben olsaydım elli kere kovmuştum kendimi

Ama senin olaya baktım. Onda bi gariplik var. Ama benim baktığım diğer sitelerde sorun yok, normal herşey.