2 mesajım var evet, duydum burdaki muhabbeti, para kazandığım bir yer olduğu için de doğruları anlatma ihtiyacı hissettim..
2 mesajım var evet ama niye ?
üşenmeyen google'a "dh fatih winix" yazıp türkçe sayfalarda aratsın.. ilk çıkan sonuçta asıl takıldığım forumu görürsünüz, superteklifi savunmak için kassam binbaşı olduğum, 2004'den beri üye olduğum 1000'in üzerinde post'um olan forumda anlatırım bunları.. ama orda bildiğim kadarıyla böyle bi muhabbet yok.. ki o forumda süperteklifin banner'ını yayınlıyor.. r10 gibi en baba forumlardan biridir kendisi..