Konu
Pin Kodum Hala Çıkmadı ?
23-03-2006, 12:23:45
#7
Labidu
Misafir
evet r10 kapalıydı yazamadık
çıktı ama 3.cü günde cıktı cok ılgınc.
sırf bu yuzden dava acılabılır