Kardeş tabloların mysql döngüsü 0 sorunu verdiği zaman o sorunlu tabloları bi kenara not edeceksin ve onları drop table olarak alacaksın phpmyadminden.

Diyelim post tablosunu import ediyosun normal şekilde mysql döngüsü 0 hatası verdi o zaman drop table halinde aldığın post u import edeceksin sorun çözüşecek .