ben 6.kere server değiştiriyorum forum çok hızlı buyuor çok kez forum değiştirdığım için ilk 2 sınde uyandığım olaydır bu ilk 2 yedeğımı phpmyadmınden aldım ıkısındede sorun yaşadım 1 tanesının uye tablosu bozuk çıktı diğerının post tablosu, diğer butun yedeklerımı uzakmasaustu ıle başka bir serverımdan aldım sanıyede 1 mb çekerek 1,5 2 gb aldığım yedeklerhiç sorun yaşamadım kişisel goruşum kesınlıkle phpmyadmın yedeğıne guvenılmemesı..