yahu hala aranızda inanan varmı bu saçmalıklara ? varsa bıraksın webmasterlık işlerini. bu sistemden şu ana kadar para kazanan olmamıştır. kazandım diyenler sahtekardır. yok mühendismişte süperteklifi açmış v.s. mühendis adamın böyle saçmalıklarla işi olmaz. boş iş bunlar. modlar kilitlesin konuyuda insanlar daha fazla aldatılmasın. zararın neresinden dönülse kar'dır.