Bazı arkadaşların kuşkularını gayet iyi anlıyorum, bu tarz bir işe girişip beceremeyen adamlar çıktığı için her gelene o gözle bakıyoruz, bende öyle bakıyordum.. aslında böyle forumlarda falan yazmayı sevmiyorum bu konuları ama ister inanın ister inanmayın ben 100 ytl'mi aldım.. sitemde de koydum linkimi ordan da üyelerim geliyor artık..
bir ay içinde yaklaşık 550 üyem falan oldu.. ayrıca who is çekmekten falan bahsetmiş arkadaşlar.. isteyen siteme who is çekebilir
ayrıca sitemde yine aynı şirketin ve bir kaç yerin daha anlatımını da yaptım, isteyen girsin baksın..
tıkla ayrıca ödeme konusunda kaygısı olan arkadaşlara da şunu öneririm, sitelerinde puan başlığında ödenen puanları çatır çatır yazmış adamlar dekontlarıyla, kafalarından uydursalar bu kadar kolay yapabilrler mi sizce bunu, o kadar basit diil o işler..
paralı üyelk isterler yalan, toolbar isterler dolan.. bırakın Allahınızı severseni yahu, adamlar 500.000 üyeyi geçmişler bence para kazanıcam diyosanız kasın iki üç hafta alın paranızı.. hangi google reklamlarında bi haftada kazandınız arkadaşlar bu kadar parayı..