Herşeyin para olmadığını belirtmeniz ve porjelerinizin bu mantık üzerine kurmanız gerçekten çok güzel.Bu devirde insanlar artık en ufak yardımdan para almaya hatta çalmaya çalışıyorlar.Bilgi birikiminizi insanlara açmanız çok takdir edilecek bir davranıştır.Bu durum karşısında mütevazi olmanızda gerekmez çünkü mütevazi olunacak bir davranış yapmıyorsunuz

Umarım yardımlarınız kötü niyetli insanları bile değiştirir ve başka insanlarada örnek olur.Kolay gelsin