UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben olsam buyrun gelin derim.
Akın Bey Zaten Buyrun Gelin Demiş. Bazıları Kurtlar Vadisi Çok İzlemişki Bazı Kimliklerle Herşeyin Yapılacağını Sanıyor Bismili Çok İyi Bilirim Ağalarıyla Meşhurdur Kaldıki Oraya Bin Kişiyle Bile Gelinse Yine Farketmez Sonuç Değişmez Belirteyim G3 Ten Keleşe Kadar Herşeyi Bulabilirsiniz Emin Olun Bu Yazdıklarımdan Sonra Savaş Alanı Düşünmeyin .Misafirliğe Geleneden Koyunalr Kesilir İkramlarda Bulunulur Kim Ne Amaçla Gelirse O Şekilde Karşılanır Emin Olun . Ayrıca Devletin Verdiği Kimliği Kendi Kişisel Çıkarları Doğrultusunda Kullanmakta Ne Derece Doğru Taktiri Size Bırakıyorum !