osenmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda yazılan mesajlar bana hiç inandırıcı gelmedi herkez çok yapmacık mesajlar yazmış, helede host şirketini öven mesajlar.
Bir host şirketi çalışanı müşterisine her ne olursa olsun hakaret ederse, o şirket zaten kendini belli etmiş olur. sanki iyi bişey yapmış gibi bide herkez yapılan hakaretleri anlatıyor. yazık!
Herhalde okumazdınız mekanını basmaya gelen arkadaş kb adlı firmanın müşterisi değil kb de barınan bir siteyi kullandığı kimlik ile kapatmaya çalışan bir vatandaş kb'de buna kızıyor bence kb %100 haklı ben olsam başka gelipte diyemez kapat bu siteyi bana karışıyor sorunun var ise adli kurumlar ile çözersin bunu birde emniyet mensubuysan.