Bu konuda yazılan mesajlar bana hiç inandırıcı gelmedi herkez çok yapmacık mesajlar yazmış, helede host şirketini öven mesajlar.

Bir host şirketi çalışanı müşterisine her ne olursa olsun hakaret ederse, o şirket zaten kendini belli etmiş olur. sanki iyi bişey yapmış gibi bide herkez yapılan hakaretleri anlatıyor. yazık!