anlatmak istediğin o değil ahmet yada yanlış şeyi kastettin farkında olmadan.
yani bende başkasından duyarım ama buraya yazma gereği duymam somut elle tutulur birşey olmayınca.sadece bir duyum.
wht dekileride okudum.kimisi abuse'ye aykırı kullanım yapmış ki vrt abusede çok titizdir bu gerçek.müsade etmezler.
bazılarıda named calısmıyor diye managed destek istemiş.vrt managed destek vermez.kesinlikle.sadece satın aldığınız bayileri verir.
şimdi bana gelse biri layeredtech böyle yapmış,şöyle yapmış dese veyahut nixcon.gidip ordan hizmet almayacakmıyım? alırım tabi.bu arada kimse kimsenin serverinide durduk yere kapatmaz.kaldıki orası amerika.türkiye değil
aynen katılıyorum söylediklerinize + böyle her duyumumuzu aktarmamız doğru değil. gözümüzle görülmüşse ispatlanmışsa tamam. ama kulaktan dolma olayları burda paylaşmak insanları da yanlış bilgilendirmek gibi olur. umarım yanlış alaşılmaz söylediklerim. Saygılar,