Bende böyle bir site açmayı düşünüyordum ama ingilizcem çok iyi olmadığı için bi kaç arkadaşı bekliyorum yardımcı olacak.Kısmetse eylül ayına doğru açıcam bende.Dp bencede bu iş için 1 numara.Şanslısın..Allah şansıını açık etsin darısı başıma