İnternette ne yapsamda para kazansam diye 4 yıldır didinip duruyorum.Sonunda bir ing blog actim.
Godaddy Promo Code
Fazla bir hiti yok.Gunde onceden 40-50 idi şimdi uğraşa uğraşa 80 e cıkardım.
gelelim asıl olaya
dp
ye de takilirim.blogumu biri gormus,begenmis kendine ait olan bazı godaddy kodlarını bloguma eklememin fiyatını sordu.
Godaddy Promo Code: Live Codes
buraya ustteki uc kodu blog kapanana kadar en ustte durmak koşulu ile ekler misin,bunun için fiyat ne dedi?
Sallama 100$ cektim.Hiç bir itiraz etmeden kabul etti.ve hemen parayı gonderdi.kodları ekledim tabi..

Sonra bir yazi olarak ayreten o kodları eklememi istedi.15$ a eklerim dedim.15+100=115 bu adam gonderdim 120.Sonra o yazida link verir misin? İstedigi sitede benim rakibim olan site.Dusundum ne yapsam diye 250$ cektim bu sefer.Bunada hiç itiraz etmedi.Direkt para geldi .
Şuna şaştım,
1-hiç pazarlık etmeyip direkt fiyatı odemesine
2-fiyat belki ona gore cok ucuz geldi.
3-Bana gore bu paralar baya yuksek paralar en azından yapılan işe bakarak.Para adama neler yaptırıyor dedim.Hiç onemsemiyor bile ne kadar odedigine.
4-para kazanmak istiyorsanız ing site açın

toplam 370$.şimdi o paraları yine bu blogun reklamına harcayacagım.
Blogta google reklamları var ama hiçbir işe yaramıyor.1 cent ,2 cent oda gosterime tık yok.