Konu
Ingilizce Çeviri
14-03-2006, 19:34:15
#26
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sende hafıza da yok, baksana çevirmişiz onu
https://www.r10.net/showpost.php?p=72068&postcount=13
https://www.r10.net/showpost.php?p=72068&postcount=14