Konu
İyinetadminle sohbet etmek istedik
14-03-2006, 15:39:43
#12
Labidu
Misafir
GmnD adlı üyeden alıntı:
reklamın iyisi kötüsü olmaz der Türkler.
Türkün biri demişki ; yüzme bilmiyorsan niye çıktın ağaca.