UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%80 zor gibi var bi yanlışlık onda.
çünkü en kral sitenin %40-45 kullanabildiğini gördüm şuana kadar.
Evet Ufuk bey haklı. Sabah kontrol ettim ve cpu oranı yüksekti serverda fakat sunucuda olan bir sorun sebebiyle böyle olmuş. Yani Eray beyin Reseller'i ile bir alakası yok. Sorun bizdeymiş ve şuanda çözüldü herşey gayet normal. Ama tabi Eray bey hala Reseller arıyorsa onu bilemem

Bu sorun için özür diler, herkese iyi çalışmalar dilerim.

Saygılarımla ,